lördag 23 oktober 2010

Today..

Hallå där!

Nu har jag precis avnjutit en middag med min älskling han önskade carbonara och det fick han oxå :) gott! Dagen har jag spenderat i regniga Amsterdam med Ninisen och Solveig(ninas mami) , vi har strosat runt ,fikat o shoppat lite! Supermys! Fick med mig en ja klänning/tunika söt var den och lite annat smått även en sväng på Rivièra Maison blev det klart jag inte kunde gå tomhänt där i från så blev en söt lykta till jul! :)

Nej film och mys med min prins är vad som står på schemat nu!!

Hoppas allt är bra med er där hemma saknar er så himla mkt! Men jag tar en trip till svea snart!:)




pics

Le train to Amsterdam..


De hade slagit upp ett tivoli på Damsquare, ser livsfarligt ut om ni frågar mig!


Solan o Ninis bet ihop i blåst regnet!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar