fredag 8 oktober 2010

Godmorgon!

Godmorgon på er!! :)

Jag överlevde konstigt nog natten med var inte lätt o finna
ro o somna men jag lyckades, byggde lilla fortet med en miljard kuddar.
Allra helst skulle jag vilja bo i en lite skokartong när jag är själv gillar och kunna
ha uppsikt över varenda vrå!

Nu har jag precis avslutat en skön lååång frukost,ska ta
och packa en liten väska o bosätta mig hos ninis några dagar nu!
Jag har varit modig nog kan jag känna :) Och hur mysigt är det inte
o ha sleepovers när  karlarna ändå är borta!!i like! vi har lite på
schemat iaf imorgon anländer Annsofie en skön pingla jag träffat när hon  hälsat
på Nina o Pontus tidigare i sverige, och även både mina o Ninas gammla arbetsgivare Maggan o Svempa ! Mys! Sen på söndag så ska vi på ett litet äventyr men det kan vi
ta när d närmar sig  känner att jag vill komma iväg nu o leka med min fina vän!Är så
himla glad att vi har varandra <3!



Okej , later alligators!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar