söndag 31 oktober 2010

pics från i fredags o igår :)

Mr.Heineken och Niklas :)


le pope!



James Brown..


och Prince körde båda på den lila glans dräkten!


Hängde en stund med Justin..


Becks vs Älski! :)


Eddie Murphy


Beyoncé o jag körde ett lite nummer..

Som ni ser så var vi på Madam Tussades i Amsterdam i fredags det var kul men som jag minns det var de i London mkt bättre!


Igår var vi i stallet o greja o jag och Malin(min lillsyster) red en stund!


Jag o en av mina favvisar Antonio med åsne öronen :)


Äpple är gott!


Sen efter stallet blev det ner på stan i Alkmaar o strosa runt lite sedan en god middag på en grekisk restaurang, sen åkte Niklas hem o vila inför match o jag o malin tog än sväng på puben :)

Nu har jag lämnat älsk på stadion och om ett tag ska jag och Malin oxå bege oss för att heja fram vårat AZ!
Blir en tuff match men hoppas så klart att vi kan ta hem det!

AZ - FEYENOORD 14.30!

Come on AZ!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar