torsdag 7 oktober 2010

Ensam..

Ensam hemma...

Snart har jag överlevt en heldag ensam i mitt nya bo,
faktiskt första gången jag ska sova själv i vår lägenhet..
Tidigare när Niklas åkt iväg med landslag lr med AZ har jag
antingen åkt till sverige eller flytt till min Ninis, när vi
båda ändå blir övergivna brukar vi sova över o hålla
varandra sällskap det känns tryggt o ha en vän så nära!
Varken jag eller Nina gillar ju mörker..Men som hon sa
till mig när vi prata för en stund sen huset vi bor i är som
fortknox! Så jag borde ju inte behöva oroa mig men jag antar
att min fantasi kommer spela mig spratt iaf!

Jag tog iaf tillfället i akt o började röja upp
här hemma o göra sånt man kanske inte gör så
ofta, nu när jag ändå hade tid, efter att jag
släppt älsk på schipol! så nu doftar det gott
här hemma :) Fick ju tipset om o göra en bollo o mysa med
lite rödtjut nu när jag blev övergiven det är alltid så
att man blir lite extra glad av en god bollo.. men
jag spar lite på den, det blev en kryddig tomat pasta ist:)

Älskling!! Jag saknar dig redan så det gör ont!Vill bara
få krypa ner med dig o vara nära!vill att dessa dagar ska gå såå fort!
Ni kanske tycker det låter tjatigt men jag är så himla kär det kan inte
hjälpas! Jag har världens bästaste kille till min ! <3

I Maastricht jag o min Niklas!
Middag : Kryddig tomat pasta:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar