onsdag 27 oktober 2010

Hej hopp!!

Nu har jag kört älskling till samlingen på arenan innan de beger sig mot Graafschap borta match med andra ord och vi hoppas självklart på ännu en härlig vinst!Håll tummarna!

Sen blev det förbi mat affären får nämligen fin besök av min fina vänner Nina o Ralle! Så jag ska snart börja ta tag i kvällens middag slänger in en bild sen vad d blev för spännande ;)
Sen kl.19 sitter vi bänkade och kollar på matchen på tvn!
GO AZ!

Här får ni lite pic's på hur det ser ut lite runt där vi bor:)










Väldigt lugnt och skönt område, men att ta sig in till Alkmaar centrum tar bara 10 min med bilen om man vill strosa runt o mysa på stan! Tycker det är så mysiga hus inne i centrum m kanalerna o allt!

xxxx

2 kommentarer:

  1. Carrrosan du får börja skriva ut recepten tycker jag! Fiskgratängen såg ju nammnamm ut! :)

    SvaraRadera
  2. Okej sötplutt, i will try! haha får hitta på lite jag lagar sällan mat efter recept även om jag har ett så gör jag lite som jag känner ändå :P

    SvaraRadera