söndag 24 oktober 2010



Så här soligt och härligt höstväder vakna vi till idag :)


Fleurs..


Jag blir glad av sol :)



Mina nya fina glas muggar från Riviéra Maison..




Och även en super söt jul lykta..


 

Solen ger så mkt glädje känslor i love it!!
Nu ska jag slänga på mig lite kläder sen hämta upp Niklas bror med vänner på tågstationen som också ska se matchen idag!Och självklart möta upp Ninis o ralle o solan:)

AZ - Willem II
En match AZ bör vinna ,då de möter laget med minst poäng i ligan men om de spelar lika bra som sist o sätter lägena bör det inte bli några problem!
Give us 3 points!!


2 kommentarer:

  1. Åååh vilka härliga glas :)!!

    SvaraRadera
  2. Visst är dom härliga :) då ska du se butiken jag skulle verkligen bokstavligt talat kunna flytta in i den butiken sååå mkt fint!

    SvaraRadera