torsdag 21 oktober 2010

Game Day!

Game Day!!!!

Ikväll är det dags för Europa leuge match igen  denna gången hemma i Alkmaar. AZ möter ikväll Dynamo Kiev kl. 21 ! Ska bli kul att se men blir en tuff match för grabbarna! Sitter just nu i vardagsrummet fullt med grabbar , Niklas bror och 2 vänner har anlänt, och en tredje ska med och kolla på matchen sen! kul!
Om ca 1 timme ska jag köra Niklas mot samlingen och sen tar jag med mig grabbarna ner på stan så blire det middag med Nina och Solan (Solveig Ninas mami) gissar det blir på våran trevliga Italienska restaurang vi har här ! :) Dags o ladda för match!

GO AZ!!!


2 kommentarer:

  1. Vilken otur dom hade som inte vann när dom hade sex stycken bra lägen i matchen och var det bättre laget ! Domaren var inte den bästa tyckde att han var lite ojämn i sitt arbete. Niklas gjorde en bra match, sista gula kortet, kändes som att han fick det lättvindigt av dommaren såg inte så farligt ut på Tv bilderna. Men det var kanske lika bra att ta det kortet, så han får väl en match avstängning, Sedan kan han gå för fullt.

    Snön har kommit " Första " minus grader här.
    // Håkan

    SvaraRadera
  2. Ja verkligen otur! men men inte så mkt man kan göra de spelade faktiskt bra igår attans att inte avsluten sitter och att Dynamo Kiev gör mål på sånna försvars missar..
    Bara o blicka frammåt!

    Där ser man då får jag packa varmt när jag kommer hem en sväng!:)

    SvaraRadera