onsdag 20 oktober 2010

Fullt ös!

Idag har det varit en del på schemat, i morse väntade jag först på fönster nissarna igen och när de äääntligen dök upp pep jag iväg till stallet :)

Blev drygt 2 tim i stallet hjälpte till att göra rent i boxarna ,fylla på halm o mat. Ja lite sånt pyssel sen red vi på Antonio och Andrea ,fick dock inte min favvo tuss då stalltjejen gillar honom bättre och hade en liten incident med Andrea för ngn vecka sen så jag fick Andrea som är en 3årig rätt pigg tjej.. Jag hade det lite tufft det första 10 min med att hålla igen henne så hon inte skulle dra iväg med mig så tränings värk lär komma! Men sen var hon faktiskt väldigt fin när hon lugna sig lite! :) Mys var det som vanligt!

Sen blev det att hämta Niklas på arenan efter träning och hem o duscha av sig stalllukten och iväg till IKEA när man bor i ett annant land så älskar man bara ikea :) De är lite hemtrevligt och framför allt har det en liten svensk matbutik utanför ! Inte jätte stort sortiment men de är svenkst! Så idag inhandlades det en del grejer o julpynt har sån jul längtan nu!!!

Imorgon  anländer Niklas bror med vänner och ska sova hos oss 1 natt och gå på EL matchen imorrn !  :) Nej nu ska jag mysa med min prins lite och dricka lite JULMUST japp ni hörde rätt en av grejerna som fick följa med hem från ikea! I Love it!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar