onsdag 5 januari 2011

Back in Holland!

Hej på er!!

Hoppas ni haft en härlig Jul och att det nya året startat bra!:)
Jag och Niklas kom hem till Holland i förrgår kväll ,då var det bara få i sig en sen middag och packa upp. Sen igår var en seg dag både jag och Niklas är/var helt slut av allt flängande då vi försökt klämma in det ena och andra under våran lilla sem vi hade tillsammans ,i Finland och Sverige! Det har iof bara varit roligt att träffa alla men när det är så tidspressat och man trycker ihop så mkt som möjligt blir det lite för mkt till slut när det ska resas till höger o vänster, men man kan ju vila nu när man är hemma! Är dock lite ledsen att jag inte hann umgås med alla lite längre men jag hoppas ingen tagit det personligt för det är ingen som blivit nedprioriterad eller dylikt ! Men som tur är kan jag ju åka till sverige snart igen dock utan min karl då han börjat sparka boll igen! 
Nu håller jag på att städa och greja ,vika tvätten jag tvätta igår och röja undan lite jul!

Tänkte att ni ska få lite update om resan lite senare!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar