måndag 24 januari 2011

måååndag

Då var det måndag igen då, aldrig vart en favvo dag då det på jobbet innebar "storstädning" ...
Känns iof som söndag idag.
I lördags fick vi tyvärr inte se ngn vinst borta det blev 0-0  men 1 poäng är väl bättre än inget i guess men nu behövs lite vinster tycker jag!!
Igår var jag och Niklas utbjudna att käka middag ngnstans men jag kände inte för att sitta på restaurang så vi bjöd  Lilli och Ragnar ,The Wernblooms och Niki en kompis till Niklas som spelar i Willem II här i holland att komma på middag hemma hos oss ist!

Niki fyllde även år så det blev lite kalas kan man säga :)
Mkt trevligt var det iaf även om jag och Niklas sprang runt som tokar och greja med mat och dylikt innan alla kom så lyckades vi fylla allas magar med 3 rätters och dryck!
Sen blev det mkt prat och skratt tror klockan han bli 3.30 när vi gick och la oss!
Tack alla för en trevlig kväll!

Nu ska jag mysa lite med älsk som är ledig idag och senare blir det bio med Wernblooms mys!!


 
Bild från gårdagen, Niklas har en speciell dans kallad"the shark" och här visar han hur hajen ibland kan gå till attack på Niki! haha Ni förstår att det blev en del skratt när det låg på denna nivå :)
 

1 kommentar: