söndag 16 januari 2011

Finally...

Äntligen har min prins hittat hem igen efter 1 veckas träningsläger i Turkiet!! Hatar att vara ifrån min lovis! Det liksom värker i hela kroppen av saknad !
Igår blev det en sen men mysig middag hemma med älsk, det blev hemma gjord pizza och choklad fondant m glass till efterrätt!mums! Sen höll jag mig fast som en igel i Niklas famn resten av kvällen :) 
Idag vaknade vi upp till solsken efter haft regn konstant i 6dagar var d rätt uppfriskande i guess N tog med sig solen från turkiet , härligt! Mys frukost sen gick vi ut en sväng och njöt av solen.Middagen blev ikväll på restaurang "het gulden vlies" helt ok mat.
Och nu har vi precis sett klart Facebook filmen, måste säga att den var bättre än jag trodde..

Hoppas ni haft en härlig helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar