måndag 10 januari 2011

Hej hopp!

Då var måndagen snart till ända...

Idag har både jag och Nina varit ur form och sovit dåligt av olika orsaker.. men vi gav oss ut på prom efter frukost! Något kallare idag men ändå härligt med solen som faktiskt tittat fram nästan hela dagen... Sen blev det en duschis och iväg till ikea dock trodde jag att jag skulle få med mig mer men blev bara lite små plock o lite svensk mat :)

Sen åkte jag till mitt och Niklas bo och fyllde frysen och drog en lite dammjakt innan jag återvände till centrum och Ninisen.. Sen har vi bara ätit och degat i soffan får se om d blir ngn kulig film ikv...
 Imorgon är tanken att vi ska in till Amsterdam en sväng men Ninis är lite krasslig idag hoppas min skruttis piggnar på sig <3

Älskling idag är det 9 månader sen vi "went public"!!
Finns inte nog med ord som kan beskriva hur lycklig jag är med dig och hur mycket jag ÄLSKAR dig!! <3
"I Love You Like A Fat Kid Loves Cake" and so, so much more!
Du är mitt Allt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar