söndag 9 januari 2011

Sööööödag

Idag klev vi upp rätt sent och åt en låång frukost, innan vi tog en ännu lääängre promenad.  Jag o ninis marscherade på i 1 timme och 40 min ca det måste jag säga att jag själv tycker är rätt bra gjort speciellt av Nina som är i 26e veckan och bär på lite extra vikt nu:)

Sen var vi båda rätt trötta och höll oss i soffan en stund  ,sen städa ninis bilen m lite assistans från mig riktig nytto dag :) Och jag tycker Nina är grym inte många gravida kvinnor  i samma vecka som orkar ränna runt så mkt!

Idag började träningslägret för grabbarna i turkiet ordentligt med 2 träningar , nu sitter jag och väntar på att min älsk ska ringa från turkland ! Saknar min karl så in i bombens!  Sen ska jag o min kära vän baka lite bröd och laga lite tomatsoppa till middag mums! 


Jag är extremt glad att jag har min Ninis här vi har gjort planer för hela veckan till boysen är tillbaka massa mys o kul! :)

Tot Ziens!

Några lite äldre bilder på mig och Ninis:)





2 kommentarer:

  1. Tack för att du finns min skatt!!

    Ett mindre tack för dessa hemska bilder från förr, haha.. hur fan såg man ut på den tiden, ser ut jag käkat jäst, lite för mkt alkohol på den tiden tror jag... anywaay, kul var det!!!

    Lovis dig!!

    SvaraRadera
  2. Tack för att du finns min fina vän! <3
    Haha sååå hemska är dom väl inte ,vi var bara lite obalanserade i just d skedet av våra liv :)
    Lovis dig med <3

    SvaraRadera