lördag 8 januari 2011

Imorse vid halv 7 körde jag min älsk till arenan ,då de idag flög till Turkiet för 1 veckas tränings läger! Inge kul alls när min prins åker bort känns tomt direkt och hela kroppen skriker av saknad! Gick och la mig när jag kom hem igen men tog evigheter att somna om,när jag väl lyckades var d bara mardrömmar! Jag kan inte sova utan honom !
Kankse låter lite lame men så är det!

Men som tur är har jag ju min fina vän Nina i detta land oxå så jag flydde till henne när jag vaknat och plockat ihop lite grejer! Sover ändå okej när jag har henne som sällskap!
Vi ska ha lite små hyss för oss när karlarna är borta!
Tjej mys i en vecka! Vi har lördags mys idag och lite senare blir det film vi passar på att se lite tjej filmer  nu som killarna kanske inte uppskattar super mkt!:)

Nej nu ska vi äta lite middag!


Älskling jag saknar dig!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar