lördag 29 januari 2011

Lördag och Gameday!

Igår hade vi en mycket trevlig kväll hemma hos Rasmus och Sanna tillsammans med Wernblooms ,let's dance och TP spelande!!
Väldigt roligt ,men jag tycker nog vårat lag (tjejlaget) var lite bättre :)

Ikväll är det hemma match AZ - VVV Venlo!!
Nu tycker jag vi håller tummarna att vi får en vinst och 3 poäng! Come on AZ!!
19.45 sparkar matchen igång då sitter jag på läktaren och hejar på älsk och AZ!

Nej nu blir det nog lite lunch och en prom så man vaknar lite! :)


Har haft ett litet måleri projekt för mig ,här är resultatet vad tycks?

Före



 Efter



 

6 kommentarer:

  1. Super fin blev den, duktig du är! :)

    SvaraRadera
  2. Jätte fint, jag skickar ner min skänk så kan du måla om min med !

    // Håkan

    SvaraRadera
  3. Fint gjort Caroline! Den är mycket bättre nu och på skänken finns det inte så mycket varor som tidigare! Snyggt!

    SvaraRadera
  4. Tack pappsing och Sirpa! :) haha ja pappa skicka på du :P

    SvaraRadera
  5. Åh vad fint det blev! Duktig kicka! :)

    SvaraRadera