torsdag 20 januari 2011

hello..

Hej igen!

Har inte orkat skriva så mkt lr haft lust..bara njutit att min karl är hemma igen.
Igår spelade vårat kära AZ mot Nec hemma , dock med lite annorlunda uppställning då bla pontus och hector var avstängda... Första halvan spelades bra och AZ hade de ändå under kontroll, men det förändrades snabbt, i andra leder med 2-1 slutar spela verka det som och det kommer ett 2-2 i slutet och då gavs ändå rätt bra chanser att hämta en pinne till men 2-2 är slut resultat... synd! Men 1 poäng är bättre än inget ! Nya friska tag till lördagens match borta mot Heracles :)
Idag har jag vart lite seg men som tur var drar min fina vän Nina ut mig i solen och vi gick i ca 1,5 timme :) Mkt trevligare med sällskap annars drar man sig gärna från att gå några extra metrar..

Sen åkte jag och älsk till Albert Heijn mataffären och införskaffade lite smått och gott. Så klart köpte vi nu "albumet" , Albert Heijn har alltid ngn drive att man får ngt när man handlar m bonus kort och nu är det fotbolls bilder på lite olika spelare från den holländska ligan ,det roliga den här gången är att i albumet är det bilder när alla var små fantastiskt kul att se bla Niklas,Pontus och Rasmus fick vara med i detta och på måndag börjar dom med fotbolls bilderna jag antar då med grabbarna i dagens form :)
Efter middagen idag så fick jag ett litet bak ryck blev äppel paj och lite goda frukostfrallor ! Älskar doften av nybakt!

Nej nu ska jag mumsa äppelpaj och mysa med N! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar