torsdag 23 december 2010

Gårdagen...

Hej på er! Skriver bara lite kort då det är full rulle hela tiden! Skrev ju i förra inlägget hur gårdagen skulle spenderas och här får ni det lite i bild! :)

Idag är det Julafton hos mami för mig då jag imorgon flyger till Finland för att fira Jul med min prins och hans familj! Så nu har jag klätt granen och pysslat lite nu blir dusch o lite fix innan syskonen kommer över oxå!!
Mys!

Älskling jag längtar ihjäl mig efter dig! Bara varit ifrån varandra ca 3 dagar men det går inte hela min kropp värker efter min kärlek! <3

Hoppas alla har/får en härlig och Kärleks full Jul!! :)











1 kommentar:

  1. Hoppas du och Niklas haft en underbar jul och nyår men nu börjar det bli bra tomt utan dig här, hoppas du snart är tillbaka =)
    Kram

    SvaraRadera