fredag 17 december 2010

Fredaaags mys!

Idag vakna man till snö öööverallt! Och älsken som skulle åkt till Amsterdam på möte och inhandlat några julklappar han har kvar, fick hålla sig hemma då man slirar runt som på en skridskobana så fort snökaoset kommer, då vi inte har några vinter däck. Klubben vill inte lägga pengar på att alla får de,om du inte bor tillräckligt långt ifrån men 10min från arenan räcker för att köra av när man har sommardäck kan knappt köra ut från våran gata utan att glida lite hit o dit!Hörde oxå att vinterdäcks lagret redan är slut galet! Så man kan säga att det var ett mission att skjutsa mig till centrum påväg till träningen idag men det gick tillslut..

Sen luncha jag med min fina Nina på favvo fiket Anne&Max sen blev det lite ärenden på stan i snön! Rätt mys när det inte blåste så mycket:)
Sen blev det albert heijn och hem igen.Nu har jag och Niklas ätit tacos ,jag tvättar o pillar lite då jag åker hem till svea på måndag! Men tror det blir paus nu för lite film mys med min love!

Hope u have a nice friday!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar