lördag 4 december 2010

Snöstorm..

Hejsan på er!

Nu har jag inte skrivit på ett tag men det har varit fullrulle i onsdags begav jag och Nina oss in till Amsterdam då grabbarna åkte på EL match i Moldavien! Vi passade då på att åka på tjejträff med de andra damerna som är i samma sits och bor i Holland (Groningen,Eindhoven och Amsterdam) vi tog in på samma hotel 1 natt och myste runt i Amsterdam åt god middag och tjattra och skratta tills det gjorde ont i magen! Tack alla tjejer !!Ni är fantastiska gör gärna om det snart! :)

Sen sov jag hos Ninis en natt vi bara tog det lungt och myste nu när snön kommit är det faktiskt några minus i detta land med så lite frusna var vi efter allt promenerande i A'dam o Alkmaar, då kändes det helt okej att bara stanna inne och slappa!:)

Sen rätt sent igår runt 19 efter förseningar från moldavien osv kom min älskling och hämta mig som jag saknar min karl så fort vi är i från varandra o inte kan ses på ngt sätt! Svårt att beskriva känslan men jag är så kär och vill bara vara nära min Niklas varje sekund !N du är mitt allt! <3

Idag sov vi ganska länge ,när man titta ut så såg man inte många meter det yrde runt snö och det mesta var övertäckt ,en så kallad snö storm har återigen intagit Alkmaar den som sagt att det aldrig snöar i Holland kanske ska ta tillbaka det där aldrig :)

När Niklas drog o träna har jag bara myst runt lyssnat på Jul musik och plockat lite, när han kommer hem blir det paket kalender öppning :)


Första paketet jag fick av Niklas i paket kalendern:


Niklas första paket..vi behövde faktiskt ett nytt dusch handtag ..


men just det här var lite "roligare än vanliga..


då det sitter led lampor i den som drivs av enbart vatten flödet,och ändrar färg efter temperatur så är det blått är det kallt!!


Gårdagens paket, älsken fick denna fina lilla mustach samling av mig då vi diskuterat just detta och skägg ett tag och om hur N skulle se ut i det , så nu kan du testa olika stilar älsk haha




Och jag fick denna söta lilla snögubbe som får pryda vårat hem nu under jul:)


Frågan är vad döljer sig i dagens paket ??? :)



2 kommentarer:

  1. Snögubben var ju huuur söt som helst :)
    Vad duktig du är som tar foton på allt, det är roligt att kolla i bloggar med foton men själv suger jag på det :P

    SvaraRadera
  2. Visst var den söt :)) tack , jag tycker det är ganska kul att fota o greja men ibland orkar man inte riktigt...

    SvaraRadera