söndag 12 december 2010

Godmorgon :)

Godmorgon på er!!!

Idag fick man vakna till solsken här i alkmaar,allt känns så mycket härligare bara den tittar fram en stund! Fast kyla är inget vi kan klaga på just nu efter vi vart på film kväll hos Ralle igår och körde hem så var det vid 23 tiden 8 plus mitt i december...det går väldigt upp och ner här vi hade ju faktiskt närmar -10 och snöstormar nyss. Men men snart blir det Jul ledigt och vi åker hem till snön!!
Åååh vad jag längtar familjen ,vännerna mys mys mys!!!
Idag är det matchdag!! Älskling smet iväg vid 9 imorse för samling idag styr de bussen mot Groningen !
 Med andra ord är det bortamatch idag Groningen -AZ inte en helt lätt uppgift men jag håller alla tummar och hoppas på att vårat AZ kan komma hem med 3 poäng iaf! Vet ju att de söta Groningen tjejerna vi lärt känna hoppas tvärtemot idag ;) Vi får se vad matchen har att erbjuda 14.30 börjar matchen då sitter jag och min tuss Nina bänkade framför tvn och hejar!
Have a nice sunday!

 

6 kommentarer:

  1. Exakt lena :) Spännande match iaf!! Hade varit skoj att vart där med er och kollat! Men dels så har Nina haft en gravid morgon och hängt över toa, och sen hade jag en liten bil olycka iförrgår ,ingen stor så men jag skulle parkera vår bil i Nina o pontus garage medan boysen tränade ,kan ju tala om att det är ett väldigt tråångt parkerings hus och tjocka pelare över allt iaf så kollade jag åt fel håll i 2 sekunder för mycket och körde in höger sidan av nosen på bilen i en av dessa pelare gick inte så fort men till räckligt fär att spräcka hela plasten och krossa lite av lamp glaset , sen när jag och Niklas körde hem bilen lossna nästa hela den plasten på höger sidan så nu står den parkerad och väntar på att bli hämtad och få bli lagad ! men man får vad glad att man inte kört på någon! Ni hade ju verkligen änglavakt läskigt att det bara kan smälla så där!

    SvaraRadera
  2. Hoppas vi krossar er ;) Mohahaha! Nej nu var jag kanske lite hård, hoppas vi vinner! Hade varit skoj om ni hade kommit ju, men graviditet och bilkrockar låter som rättså okej anledningar till varför ni stannar hemma, stackare! Puss på dig och må bästa lag vinna som Lena så snällt sa :)

    SvaraRadera
  3. Haha we're gonna bring you down!!! :P Nä må bästa lag vinna var bra sagt av lena! Ovagjort hade ju varit vänskapligt bra men om man ska åter gå till att det handlar om viktiga poäng så är vinst det bästa!:)

    Pussss sötnos!

    SvaraRadera
  4. Nämen har du f´ått din lilla julgran nu?

    SvaraRadera
  5. Nope tyvärr inte Malin:P den bilden är från julismarknaden i valkenburg!:)

    SvaraRadera