söndag 5 december 2010

Gameday och Sinter klaas!

Glad Sinter Klaas!!
Idag är det "första" julafton hära då familjen firar och ger varandra presenter,sen firas det ännu en gång den 25e dec oxå ... holländare gillar att fira jul helt enkelt!:)

Imorse körde jag Niklas till samlingen, idag möter de nämligen ADO DEN HAAG borta kl.14.30 viktig match och viktiga poäng! Åker inte och kollar live utan blir att se den på tvn hemma! Men jag hoppas och önskar att vårat kära AZ plockar 3 poäng idag!!

GO AZ!!!!

Nu ska jag ta mig en välbehövlig prommis solen tittar faktiskt fram idag och graderna ligger på ca 5 plus och snön har töat rätt mkt.. tråkigt på den fina snön men jag gillar solen och de varmare graderna :)

Undra hur många grader det är hemma i sverige nu om 2 veckor kommer jag ju hem en sväng och även finland blir det ett besök till!
Scoter overall på lr?;)

   

1 kommentar:

  1. Noll gradig just nu mitt på dagen, Snön ligger kvar....! Mer snö påväg i kväll. AZ behöver 3 poäng så att dom hänger med i toppen av ligan.
    Kan inte se matchen idag jobbar, men det finns ju andra sätt att kolla resultatet.

    // Håkan

    SvaraRadera