söndag 14 november 2010

Vinst!!

Sorry varit dåligt bloggande och uppdatering av min svea trip som jag lova men haft/har strul med min dator kommer inte ut på nätet men nu passade jag på att sno Niklas och skriva lite!
Idag fick vi se en fantastisk match av AZ bästa matchen på hela säsongen hittils! Då mötet var Ajax dock hemma men kändes ändå som om det kunde bli en tuff match men Az var grymma och vann med säkerhet med 2-0 över Ajax! Det tackar vi för!!
I övrigt denna helg så har jag min pappa på besök super mys! Men imorgon beger jag o pappa oss till sverige o Niklas till finland för landslags samling då de har kval match mot San Marino på onsdag!
Så jag ska hem igen en snabbis o träffa familjen o vänner!
Hoppas dock jag kan få ordning på min dator!

Nej nu ska vi njuta av denna härliga vinst o packa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar