tisdag 30 november 2010

Snöööö!

Vi har nu fått snö i Alkmaar oxå och det börjar bli riktigt kallt här i Hollandet med!! Våra bilar med sommardäck kan inte riktigt hantera vädret så man sladdar lite här och var hoppas vi får sätta på vinterdäck snart efter som bilarna är leasade genom klubben så går typ allt genom dom men de brukar bara byta till vinter däck på de bilarna som har längre resväg och bor längre bort än oss vilket är sjukt för nu kommer man inte många meter utan lite sladd !

Igår var vi i Haarlem och skulle mysa runt och leta Julis klappar med the wernblooms,båda Nina och Niklas hade hört att det var bra shopping och mysig stad...den som sa det kan inte ha några höga krav iaf vi tyckte det var så där och när vi väl skulle bege oss till Alkmaar igen som ska ta max 30 min drog snövädret in o det tog ca 2 tim ist suck och halt så in i bomben!Känns som vinter utflykter utan att veta att resmålet är bra med bilen nu är uteslutet!

Sen imorse gick jag upp och åkte med Niklas till arenan där Nina kom och hämta mig,då pontus var tvungen att infinna sig på träning fick jag spela äkta man och följa med min vän på ultra ljud:)
Wow säger jag bara är helt fascinerad vad man kan se bra !Sjukt kul att se de lilla livet , växte på bra och mådde toppen sa läkaren! Så kul är så glad för er skull Nina och Pontus!Ni kommer bli världens bästa föräldrar! <3

Nej nu ska jag dricka kaffe och mysa med min vän..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar