torsdag 25 november 2010

Mysdag!

Hello!

I dag hade Niklas sovmorgon och sen träning vilket jag tycker är super mys sovmorgon ihop sen en lååång god frukost o massa tända ljus sånt som gör en lycklig! 

Igår var vi på bio med Nina ,Pontus och Emelie som varit på en snabb visit i hollandet  och såg "Due Date" den var riktigt rolig! Men "Baksmällan" var ändå ett strå vassare tycker jag iaf! :)

 Innan de så var jag på ikea på morgonen efter jag släppt N på arenan där jag införskaffade Julskinka och pepparkaks deg wohoo och lite Julmust ofcourse! Ibland bara älskar man ikea!(iaf när man bor i ett annat land).
Sen blev det en sväng till typ "trädgårds landet" med Ninis o Emelie köpte lite julis plantor och så! Sen blev det hem och pyssla o göra lite Juligt alla ni i sverige kanske tycker det är tidigt men de firar faktiskt redan första gången 5e dec Jul här i Holland! Och de som firas den 5e är Sinter klaas christmas eve och hans namnsdag lr vad man ska översätta det till det är sinter klaas egna dag helt enkelt! :)
Här får ni ett bildregn på det jag börjat julpynta :





















 

2 kommentarer:

  1. Åh JÄTTE fint! Ser verkligen julmysigt ut! Bra smak du har tjejen! Puss på dig! (snart snart snart är det tjejmys i A'dam!)

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Men snart blir det julmys här i Sverige också, det är ju faktiskt första advent på söndag :)

    SvaraRadera