tisdag 23 november 2010

Gårdagen

Igår var Niklas ledig ,så vi sov ut ihop sen en mys frukost tillsammans bästa jag vet är långa mornar med min karl! <3
Sen gick jag loss med städning och tvättning välbehövligt ja! Har börjar julpynta med så smått Det är ju faktiskt "Julafton" här i Holland redan 5e dec då de ger mestadels barnen paket och så, sen den 25e dec firar de mer högtidligt med alla nära o kära! 
Men jag längtar efter jul så jag tänker börja nu och efter varit hos the wernblooms igår på middag där Nina har pyntat Jul så blev jag bara mer inspirerad hon är duktig på sånt! :)
Tack Nina&Pontus ,Ralle&Sanna & fina Emelie för en super mys middag igår !
Så mysigt att bara samlas ett gäng vänner o bara äta o njuta av varandras sällskap! Är så glad att jag har så fantastiska människor i mitt liv både i sverige o här!

Lite bilder från igår:


Jag stod för dessert och det resulterade i denna ja vad ska man kalla den en Cappucino tårta(fast det blev med bryggkaffe) ... En tårta min mamma har gjort på kalas och så för de vuxna ...


Nina & Pontus fina nya matbord som Fru wernbloom pimpat :)



 Klart man blir lite lätt avis på detta fantastiska träbord perfekt att sitta många runt!:)

1 kommentar: