torsdag 20 december 2012

Snart

...har Niklas semester!
Och jag längtar sjukt mycket efter att få åka iväg med min prins,det är nästan bara 2 gånger per år vi faktiskt kan åka iväg.
Och då längre tid än 1-2 dagar som dom ibland kan få ledigt mitt i schemat mellan matcher fast det är ovanligt.
Och i år har vi valt att fira Jul och Nyår utomlands.
Det blir det populära resmålet Dubai över jul och sen firar vi in det nya året i London!:)
Ska bli så härligt att få komma till lite värme och avkoppling!
Efter flytt och allt väntande,letande och omställningar så var det nog det bästa vi kunde göra denna jul.
Men det betyder så klart inte att vi inte saknar våra kära familjer och vänner hemma i Sverige och Finland för det gör vi väldigt mycket!

Jag känner mig lite piggare idag i söndags slog min evighets förkylning ut mig totalt och ja fram till idag har jag varit helt sänkt,feber,rinnande näsa och hosta.
Jag antar väl att det är många som känner igen det där med långdragna förkylningar,sånna tider nu i guess.
Men jag hoppas så att jag vaknar med massa energi imorgon ingen hosta inget tungt huvud ingen feber bara pigg och glad!

Nu ska jag heja på älsk och Ajax!!
Groningen-AJAX! 20.00( KNVB beker cup match)
Go AJAX!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar