måndag 3 december 2012

Min dag

Har haft en super trevlig dag :)
Morgon jogg i parken med Julie-Marie och sen lunch/shopping med Sasha!mys!
Jag kom hem runt 16 tiden sen har jag pysslat lite mer med jul sakerna.Tvättat sängkläder och sånt kul! 

Älsklingen är i Madrid med laget och laddar för matchen imorgon.
Och jag saknar honom redan<3
Jag är inte hel utan dig älskling!
  
Nu ligger jag i soffan och har precis kollat på de 3 avsnitten av julkalendern som sänts! 
Jag älskar att det är mysteriet på Greveholm igen :D  
Längtar till nästa avsnitt!
Ja, jag kanske är lite barnslig ännu.  
Men hur mysigt är det inte då?=)

Det snöade imorse med men den snön låg bara kvar en kort stund sen kom det eviga regnet igen blää!
Det kan väl vara vitt lite längre än så.


Den här t-shirten fick följa med hem idag :) 
Jag och Niklas vill gärna ha hund,men våra hyres värdar tillåter inte det. Vilket är synd ,och just jack-russel är Niklas absoluta favorit så jag kunde inte låta bli den var ju så himla söt med!  

Fin va älsk?:)
 
      Vi hörs imorgon!Nu ska den här trötta tjejen sova iaf!
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar