måndag 3 december 2012

Godmorgon

Nu har jag avnjutit en mysig frukost i min ensamhet.
Jag körde Niklas till arenan innan 8 då Ajax flyger till Madrid idag inför CL matchen imorgon.
Jag gillar egentligen inte att stiga upp så tidigt det är liksom alltid lite svårt speciellt på hösten/vintern .
Och här är det oftast grått och evighets regn.
Men imorse tyckte jag att det såg ut som snöblandat regn ,vore ju trevligt att få se lite snö:)
Det som gör det lite bättre när man går upp så tidigt är om man har tid och äta frukost i lugn och ro med lite levande ljus i mörkret!
I like alot!
När jag var yngre och gick i skolan åt jag alltid frukost så länge att jag fick stressa ihjäl för att hinna med bussen, men jag kunde liksom inte ändra på det min morgonstund var viktig på något sätt... 

Dags att sätta fart igen ,ska snart möta upp Julie-Marie vi ska ta oss en sväng i parken.
Sen blir det lunch date med Sasha i Amstelveen!

Ha en fin dag!

  
     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar