tisdag 4 december 2012

IKEA

Goddag
bild lånad fr ikea.nl

Imorse blev det ikea,long time no see!
Det var lite grejer som behövdes blev lite nya lakan,handdukar,ljus osv. små prylar.
Sen självklart "Svenska delikatess hörnan"!
Och det var framför allt vissa saker jag bara var tvungen att ha som julskinka,julmust och glögg.
Eftersom vi åker utomlands över jul blir det inget sånt annars.
Men framför allt julmusten har jag längtat efter!
Vad tror ni hände?? Jo, jag glömde köpa julmusten!!
Hur kunde jag ?!haha  
Det får blir en sväng till snarast!:)
Till sällskap hade jag Julie-marie (C.poulsens fru) jätte go dansk pige och hennes mor.

Nu har jag intagit lite lunch och ska packa upp och slänga det nya lakanen i tvätten!
Sen kanske jag får ett trevligt spontan besök av fina Emma,Viktor och Hugo!:D

Och ikväll ska jag självklart sitta bänkad för matchen!
Fast hemma hos Fieke :)

Nu måste jag kila!
Vi hörs sen!   

       

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar