lördag 15 december 2012

Sen sist..

Har det varit middag med Ajax , vilket var väldigt trevligt!:)
Vi gick på cirkus middag!
Tror det var 4 rätters meny men mellan varje rätt så var det cirkus/show. 
Kul påhitt enligt mig
Det blev iaf en spännande middag minst sagt och alla satt och var rädda att just dom skulle bli uppdragna på scen då dom ville ha lite frivilliga för vissa delar :)
Niklas slapp men Siem(lagkaptenen) och Daley(vänsterbacken) fick dra sitt strå i stacken och kliva upp.
Ni kan ju tänka er att resten av lagkamraterna hade väääldigt kul åt dem. :)

Och i torsdags blev det ännu mer galej:)
Våra kära vänner som bor i Groningen Lena och Tim hade köpt konsert biljetter till Swedish House Maffia ,och råkade ha 2 över och var så gulliga att fråga oss om vi ville följa med och självklart ville vi det:)
Så det blev middag och mys innan.
Sen begav vi oss till "ziggo dome" glada och laddade för DJ-konsert !
Det var kul att se och jag och Lena dansade loss till nästan varje låt!

Gårdagen blev hyffsat lugn ,Niklas hade en sponsor grej han var iväg på i några timmar på kvällen så inte mycket till fredags mys då han tränade på dagen.

Kanske blir lite lördags mys,har dock eventuellt planer som jag kanske måste hålla mig till men just nu har jag ingen lust alls.
Vaknade med hals ont och mörbultad om man kan kalla det så.
Nu ska jag försöka rycka upp mig och göra några ärenden.

Trevlig Helg!            

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar