torsdag 6 december 2012

6 December

Nu har jag min älsk hemma igen :)
Igår kväll trilla han in.
Tyvärr så blev sista CL matchen mot Real Madrid borta inget att hänga i julgranen så att säga ;)
Förlust med 4-1 igen! 
Men vem förväntade sig att Ajax skulle dominera sin grupp? Nej inte många tror jag och svaret är enkelt Ajax håller inte samma nivå som Real och Dortmund just nu.
Men Manchester city slog dom ut i alla fall och 3a i denna grupp ska dom vara stolta över och Niklas har lyckats göra 2 CL mål :)
Nu blir det Europa League ,spännande det med!

Jag hade iaf en mycket trevlig kväll hemma hos Fieke även om matchen var så där.
Igår när Niklas kom blev det iaf taco-onsdag och massa mys.
 Baka gjorde jag med men inget juligt direkt men svenskt kanelbullar mums!:D
Lite bild regn på bullar och pynt ;

mums!


Niklas kom hem från fysion nyss,och nu blir det en lugn kväll och fira Finlands "Independence day".
Och hylla Niklas avlidne morfar som stred i kriget mot Ryssland som gjorde att Finland blev självständiga.

Ha en fin kväll! 

             

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar