måndag 30 april 2012

Valborg

I'm alive!!! 
Ledsen för vääldigt dålig uppdatering men jag har varit sjuk i ca 1 vecka och det har inte funnits ork till bloggen och torsdagen till söndagen som var fick jag även besök av finaste lillasystern och Kusin Elin så min energi har jag mest lagt på att njuta av deras sällskap :)
Har varit så kul att ha dem här ,tack sötisar för mysiga dagar!!!
Jag ,lillasyster Malin som kör runt kusin Elin i vagnen :)
 Igår var det även match ,Niklas var avstängd så jag åkte med honom till Rotterdam för att se matchen(Feyenoord-AZ) men tyvärr fick vi åka hem igen utan 3 poäng:(
Vi får hålla tummar och tår att dom vinner dom 2 sista matcherna nuuu!!:)
Hoppas ni har en härlig Valborg!! Här i Holland firar dem Queens day!:)

Blev lite kalas iaf när min finbesök var här tårta och jag fick fina paket !tack snälla!!

<3
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar