måndag 9 april 2012

Tillbaka

Nu är jag hemma i Holland igen.
Blev en intensiv trip till Valencia men den var mycket trevlig!! 
Även om AZ tyvärr åkte ur EL nu efter borta mötet.
Men jag tycker grabbarna varit sjukt duktiga ändå jäkligt bra att vara 1 av det 8 sista lagen kvar i EL :) Och det enda laget från Holland!:)
 Så nu är det fullt fokus på ligan!

Jag kan verkligen rekommendera Valencia ,vacker stad liknar Barcelona lite med en del shopping och även stor strand!Stora museum,akvarium med alla möjliga vattendjur från delfiner till pingviner osv.
God mat så klart love tapas!!:D
Jag tänkte att jag börjar med lite bilder från matchen så slänger jag in några till från Valencia som stad senare eller imorgon !:)

Vi kom hem i fredags ,tror jag var hemma strax innan 01 på kvällen Niklas kom tidigare.
Och då dom fått lördag och söndag ledigt så har det varit fullfart hela helgen också blev häng i Amsterdam under lördagen med en trevlig middag på ett nytt ställe vi aldrig prövat innan och även lite barhäng i nyktert tillstånd var fortfarande så trötta efter Valencia hade nog somnat om jag tagit ett glas vin med det gick alldeles utmärkt utan,kul att kolla på alla andra som var i gasen haha:)
Så vi vaknade något piggare på söndagen utan baksmälla, och laddade till tusen, igår kväll var vi nämligen på Drake konserten i Amsterdam!!! 
Egentligen är Drake en av Niklas absoluta favoriter vad det gäller musik just nu men jag gillar faktiskt det mesta av det och även om jag tyckte att konserten var över fort på något sätt så var det bra skit!:)
Så det är väl vad jag pysslat med sen sist!


Thank you girls for a super trip to Valencia and thank you Niki and Kimberlee for the nice company this weekend!xx
Estadio Mestalla tar drygt 52 000 människor ,och det kanske var en 30 000 på plats under matchen sen!

AZ fans som också tagit sig till Valencia!


Älsk under uppvärmning!


Jag och Lili laddade för match!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar