onsdag 4 april 2012

Godnatt


Nu kanske ni tycker att jag ska gå och lägga mig väldigt tidigt men det finns en anledning till det.
4.30 sharp kommer nämligen taxi Lili och hämtar upp mig sen brummar vi till Schipol med de andra brudarna!!
VALENCIA HERE WE COME!!!
Niklas och laget åkte imorse och är redan på plats!
Ska bli väldigt roligt i alla fall hoppas bara vädret vill bättra sig lite tills vi kommer fram!
 ååh längtar ! 
I morgon kväll är det ju alltså dags igen för EL kvartsfinal Valencia -AZ!!!!
Go AZ!
Nej nu måste jag göra mig i ordning och försöka sova!
Ha en trevlig kväll!

Bjuder även på en bild på min väldigt snitsiga middag en dag som denna i min ensamhet torsk och tomatsoppa med rostmackor med ost och sylt mums!!:D

Kanske inte ser så gott ut på bild men det är gott haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar