onsdag 18 april 2012

18-04-2012

Grått och blåsigt är det just nu i Alkmaar!burr! 
Vad hände med de varma vår vindarna kom tillbaka nuuuu!

Nu sitter jag och smuttar på resterna av mitt kaffe och drömmer mig bort till sommar dagar med vänner och familj!
Snart..så!
Idag fyller även min finaste vän Mille 1 år!!:D Grattis igen Milleson!

Gårdagen bestod mest av storhandling lite tvätt klämde in en lunch med fina Kimberlee:) 
Sen blev det en mys kväll hemma lika bra det då regnet redan smattra på rutorna!
Idag blir det en trip till Nijmegen med N ,Lili och Ragnar då grabbarna fått ledigt imorgon passar vi på!:)

Nej nu ska jag plocka ihop lite saker!

Kör ännu ett bildregn men denna gång från mina 4 dagar med min kära Karin! <3

Mysig lunch i Alkmaar i solen :D

På lite rund vandring och kika in kvarnar,folk bor faktiskt i en del av dem i detta land :p

Lite drink mys blev det också ,både i Amsterdam och Alkmaaar!:)

Körde på med lite turist grejer med ,tulpaner är ju verkligen något som är stort i Holland!



Strandhäng och lunch/middag i Egmond an zee!




 
 

4 kommentarer:

  1. Awsome pics =)
    Will you post some pics from your todays trip also? :)

    SvaraRadera
  2. Aaa vilka härliga bilder, förstår att ni hade det bra. Alltid trevligt med vänner på besök:). Ja nu håller vi tummarna för grabbarna!!. Spelar AZ också på Söndag? Ni kanske har lite mer att slåss för:)! Trevlig helg på dig/er med;)! Kram!

    SvaraRadera
  3. Sååå mysiga dagar med dig! <3

    SvaraRadera