tisdag 1 maj 2012

1a Maj

Då var det maj alla redan då :)
Jag och Niklas hade en ganska lugn Valborgsmässoafton jag lagade lite god mat och så blev det lite film. 
Dom har ju match imorgon så det är ju vila och inga stora äventyr som gäller dagarna innan så han kan vara match fräsch på onsdag:)
Jag drog iof en sväng om på stan här i Alkmaar med flickvänner till det Holländska spelarna i söndags efter matchen vilket var mycket trevligt!

En annan väldigt trevlig grej var att våra kära vänner tidigt i söndags blev föräldrar :D Till en liten tjej!! Längtar tills vi får träfffa lillan !!
Grattis igen S och R!!!

Idag har jag inga stor slagna planer! 
Myste med en lång frukost i "uterummet", en jogging tur kanske vore något nu när jag känner mig frisk igen.
Borde börja planera lite för semestern snart också.


Ha en fin Tisdag gott folk!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar