fredag 4 maj 2012

Friday

Herregud vad tiden springer iväg det är fredag alla redan och säsongen är förhoppningsvis snart slut!
I onsdags spelade AZ lika borta mot NEC ,och sista matchen är nu på söndag mot Groningen hemma och jag hoppas alla håller tummar och tår för att det ska gå vägen trots motgångarna på sista tiden.
Så grabbarna klarar sig undan från slutspelet.
Det tycker jag att dom minst sagt är värda,efter en så bra säsong. 
När dom legat som 1a stora delar av säsongen, det är lite sorgligt att dom tappat så mycket i slutet men å andra sidan har många lag förvånat och varit bra i år.
Kolla bara topp 6 nu hur nära dom är poängmässigt egentligen.

Nej nog om det. 
Igår åkte jag och Niklas och hälsade på Sanna och Rasmus helt underbara nyfödda dotter Agnes!
Att dom är så små är helt ofattbart att vi alla varit så små, tänk vilket under människokroppen är!
Förra året kom våra kära vänner Wernblooms lille Mille till världen och denna vår fick vi välkomna lilla Agnes mysigt.:)
Och ni som undrar kan lugna er för mig och Niklas blir det inge barn på ett tag vi nöjer oss med att gosa med våra vänners små knoddar just nu;)

Om man skulle dra sitt strå i stacken för att inte se hemsk ut i bikini i sommar en lite jogg eller kanske bara en prom haha vädret lockar inte ut mig direkt idag.  Nej kanske ska börja med att ta mig ifrån datorn!

Trevlig helg!!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar