torsdag 10 maj 2012

Sommar längtan...

...och längtan efter Sverige, Stockholm även Finland och mysiga Åbo!
Att få ha semester tillsammans med Niklas att äntligen kunna hitta på saker vara spontana och njuta av våra nära och kära tillsammans!
Visst det är en otrolig lyx att Niklas kan leva på fotbollen att han får göra det han älskar varje dag!
Men att mer eller mindre bara träffa familj och vänner 2 gånger per år då semester brukar inträffa är också ganska frustrerande för honom så ska bli så skönt att se min älskade njuta och bara vara i sommar när han nu får semestern lite oklart ännu.
 Och under säsong så måste man alltid se till att vara fokuserad i form vila så fort man får ledig tid osv det är så glammig vardagen är här i Holland.
Klart att man är tacksam också ,det är ett spännande liv med och man är lyckligt lottad!

Men jag ville bara säga att jag längtar som så många andra efter semester med min sambo i våra hem länder!:)

Litet bild regn på vad jag saknar/längtar efter i Sverige och mitt kära Stockholm;





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar