onsdag 28 mars 2012

Trött...

är jag idag. 
Men det får man väl vara ibland önskar dock att vår nya säng kommer snart!! 
Och helst innan vi får besök i april av både min vän Karin och lillasyster och kusin!:)
Sen är det ju vips maj och sista liga matchen spelas 6/5!
Vi lär ju vara kvar ändå ett tag ,även om AZ skulle vara klara efter 6/5 så vill tränaren köra på till 22a maj eller liknande hoppas vi kan få honom att ändra sig:)

AZ vann förövrigt söndagens match med 1-0 och leder ligan ännu!!:) 
Efter matchen var det middag på schemat med hela laget och "ledningen". 
Det var mycket trevligt i alla fall!
Måndagen var vi en sväng in till Amsterdam jag tog mig en 45 min promenad i Amsterdamse Bos(skog /park i Amsterdam).
Medans älsk hade 1 timmes fysio! :)
Sen svängde vi förbi Amstelveen för en Triccolore macka mums! Fick tips om ett pannkaks ställe nära parken men vi orkade inte leta får bli nästa gång!

Gårdagen var lugn,storhandla lite och så, idag njuter jag av solskenet och ska satsa på att ta mig till gymmet när Niklas kommer hem! Wish me luck !hahaha

Nya fräscha blommor fick följa med igår med !

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar