lördag 17 mars 2012

Goddag!:)

Igår eftermiddag åkte jag och hämtade upp min prins!!
Fast han bara varit borta 2 nätter saknar jag honom varenda sekund!
Det var i alla fall en trött men väldigt glad kille som kom hem ,byttes om lite snabbt sen följde jag med N på ett litet möte och efter det fick vi tips om en sushi restaurang som vi bestämde oss för att testa igår.
Och det var en liten restaurang som inte såg ut som något speciellt , men oj vad gott det var! Så tack för tipset Steinar ;)

Sen vart det väldigt lugnt här hemma.

Eller ja juste , EL lottningen gjordes ju igår och AZ ska möta Valencia i kvarts finalen!!
Så igår kväll var det panik letande efter biljetter till Valencia ,då flera av de andra flickvännerna hann boka tidigare på dagen så insåg dom rätt snabbt att priserna börja stiga och vi var fler som vill åka så deras boknings hets sms löd boka nuuu ungefär haha
Men när jag väl börja kika insåg jag att bara på någon timme hade det som fanns blivit svindyrt och en hel del fullbokat! 
Och när Caroline (Martens fru) hittade ngt som lät bra och vi försökte boka,fick hon samtal idag om att det var fullt på den flighten! Suck så paniken fortsätter vill ju så gärna passa på när det är ett trevligt ställe att åka till och att få se älsk spela kvartsfinal i EL!

Nej nu ska jag leta vidare !
Här får ni några härliga vår bilder till från min och Sannas promenad i torsdags mest djur iof :)




  

4 kommentarer:

  1. Hej fina syster, prova att boka något med en mellan landning? Då kanske det finns och billigare!! Puss o Saknis dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo då jag har kollat och de flighter med mellan landning som var flygtid på ca 4,5 h bara gick inte att boka och resten var fr 13h till 23 h flygtid med mellan landning sjukt!
      Jag antar att det från början inte fanns såååå många alternativ och sen när hela Alkmaar verkar åka tar det slut fort!
      Men nu bokade jag det enda direkt flyget som funkar fast det gått upp till mer än dubbla priset sen igår! Så det blir av iaf!!!:) Saknar dig med!! puss!!

      Radera
  2. Wow, Valencia! Hoppas du kommer iväg :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ,det blir en tuffa matcher för grabbarna men så kul att möta ett topp lag från spanien!:) Och då kan jag passa på att sen en stad till!:)
      Och jag har fått tag i resa och hotell nu så det verkar bli av!!:)

      Radera