måndag 12 mars 2012

Monday funday!

Eller något:)
Imorse lämnade vi in vår bil för lite service men vi fick en låne-bil eftersom Niklas hade tid i Amsterdam hos sin fysio terapeut på förmiddagen.
Sen passade vi på att bege oss ner på stan när vi ändå var i Amsterdam,mötte upp Lili och Ragnar blev lite kik i affärer och en låååång sen lunch mysigt!
Nu är vi hemma igen,skype:a nyss med min fina vän Karin och äntligen kommer hon och hälsar på oss här!!! Ska bli sååå kul! Men det är 5 veckor tills dess men det är trevligt att ha något att längta till så där!:)

Igår blev det vinst för AZ borta med 0-2!! Så jäkla bra då både PSV och Twente tappade poäng! 
Så AZ leder iaf till nästa runda:) Jag hoppas ju förstås att det håller i sig längre än så!!
I övrigt hade jag en jätte mysig dag/kväll tillsammans med Lili i Egmond det blev lunch och även middag vid stranden, vi såg matchen där emellan och så promenera vi en sväng.
Nej nu ska jag mysa lite med Niklas innan jag somnar känner mig slut som artist lr hur man brukar säga !:)

Några bilder från gårdagen med Lili :







  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar