torsdag 8 mars 2012

Sunny Thursday!


Hoppas ni alla mår bra !?
Här i Holland vakna vi till solsken :) 
Regnade en del igår kväll så det är alltid trevligt att vakna till ljusare och torrare väder!
Igår morse hade jag frukost date med Sanna på Anne&Max ,vi satt i nån timme drygt och bara prata och njöt:)
Sen tog jag mig en runda på stan och vänta på Niklas sen var det en rätt lugn kväll hemma!

Fick en fråga igår om hur jag motiverar mig att ta mig till gymmet.
Ja det är inte det lättaste att svara på haha ,då jag själv inte skuttar iväg till gymmet som att det är det bästa jag vet.
Men jag har lärt mig att om jag ska träna gör jag det bäst på förmiddagen,på eftermiddagen är det väääldigt svårt att övertala mig själv att träna.
Och när jag väl är på gymmet är det lugnt men det är just att ta sig dit.
Antar att det är många som har den kampen med sig själv att just komma iväg!
Jag försöker alltid att tänka varför tränar jag och vad ger det mig, i mitt fall ger det mig så mycket mer energi i vardagen och min knopp och kropp mår bättre.
Och oftast finns det fler fördelar med att ta sig till gymmet än att strunta i det så kör på träna alltid för din egna skull och ingen annans!
bild lånad (google)

bild lånad (google)

 Ikväll är det Europa League match igen!!

AZ-Udinese
21.05
Så håll tummar och tår ikväll!
Ska bli jäkligt kul att se i alla fall då 
Udinese är en av topplagen i italienska ligan tror dom ligger 4a ngt sånt!
GO AZ!!!!!

Vi hörs lite senare!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar