torsdag 15 mars 2012

Good Morning Sunshines!!!!

Ja här i Alkmaar lyser solen i alla fall och på Radion igår så sa dom att graderna skulle kunna klättra upp till 18 plus idag men jag tar det med en nypa salt vi får väl se härligt väder är det iaf!

Gårdagen började med en tidig morgon då jag strax efter 7 körde min älsk till arenan då dem igår morse flög till Italien för retur mötet i EL mot Udinese. Matchen är ikväll kl.19 :)
Sen hämtade jag upp Lili på eftermiddagen och vi åkte till centrum för en fika/sen lunch sen körde jag henne till flygplatsen vid 18 tiden då hon bokat en trip till Estland!

Efter det blev det en hämt Pizza hos Sanna :)

Nu har jag ätit lite frukost och ska snart bege mig till Sanna för en liten promenad i det fina vädret!
Vi hörs lite senare!:)


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar