söndag 26 februari 2012

Hello Sunshines!

I'm alive ! 
Bryssel resan torsdag-fredag var super trevlig men väldigt intensiv. Vi åkte torsdag morgon och sen följde det ett schema hela dagen med lunch,lite turistande och middag.
Sen blev vi hämtade på vårt hotell av bussen som sedan tog oss till arenan för matchen vi fick till  och med polis eskort när vi kom närmare haha :D 
Och viiinst blev det även på borta planen mot Anderlecht med 0-1!! 
Så AZ är vidare till nästa runda tror det är åttondels final nu.
Och den nya motståndaren i EL är Udinese(italien) ,
ligger inte så långt från Venedig! 
Tror ni jag hoppas på en trip dit?(svar ja)! 
Vår i Italien och se älsken spela mot ett lag som Udinese!

En annan anledning att uppdateringen blivit lite lidande är att jag igår morse flög hem till Sverige för ett litet besök så det har varit lite hektiskt.
Igår var jag på kalas hos min fina vän Karin som just flyttat med ett gäng andra trevliga tjejer tror vi var typ 11 st härligt sen blev det en sväng på stan! Så lite seg är man idag men inte så farligt får jag säga!

Nu ska jag mysa hemma hos mami och se AZ-Herenveen 16.30!
Niklas är tyvärr avstängd, men vi håller tummarna att AZ lyckas med en 3 poängare iaf are you with me??!
GO AZ!!!!!!!!

Bryssel i bild del 1;
Lili med Sally's söta lilla vovve som fick följa med!:)




Lunch time:)

Turist attraktion "pisse pojken" :)

Kollar in "Groote markt" och det gamla byggnaderna!
Lite AZ fanns tyckte det var kul att fota halsduken med Estebans bild med "pisse pojken" som bakgrund!

I den här hörna av torget hade ganska många AZ fans samlats på en uteservering timmar innan match!Kul att se det var riktigt bra stämning hoppas dom tar med sig den för hemma matchen i ligan idag!!

MUMS!! belgiskt våffla så jäkla gott!!

By night!

   Blir lite bilder från matchen senare också!
XX

3 kommentarer:

  1. Va Venedig? Då kan ju jag möta upp!? När är detta? Du kommer älska italien!!! :) Puss

    SvaraRadera
  2. Mmm, den där våfflan hade man ju inte tackat nej till :)

    SvaraRadera