måndag 27 februari 2012

Godmorgon!

Även en solig morgon idag det gillas!:)
Det var en riktig nagelbitare till match igår (AZ-Herenveen).
AZ tog ledningen Herenveen kom igen och AZ tog ledningen igen och så var det till slut min. Herregud vad jag studsa upp o ner här hemma! Men 3-3 blev resultatet även om jag kan tycka att AZ borde fått med sig en vinst med tanke på mål chanserna men 1 poäng är bättre än ingen!:D
Bara ta nya tag på lördag är det Heracles hemma!!

Jag hängde bara hemma igår och tog igen mig efter kalaset jag var på i lördag.
Idag/kväll ska jag träffa lite gamla arbetskamrater:D

Här får ni lite bilder från Bryssel och matchen Anderlecht-AZ(0-1) .


Polis eskort till arenan haha

Pinar och Richelle till v.


Uppvärmning





Blev även en video ,om ni kollar på den så får ni lite mera känsla av hur det är på matcher!:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar