måndag 23 januari 2012

Monday funday!

Eller något...:) Idag har jag nog en typisk städ och fix dag!
Blir även en sväng till affären och inhandla lite mat senare!

Niklas är nu och tränar. Igår spelade ju som sagt AZ mot AJAX hemma och slut resultatet blev 1-1!!Man får väl ändå säga att det var ett bra resultat men jag tycker AZ var det bättre laget ännu en gång och det är synd att inte alla avsluten sitter då så många lägen kommer!
Men ledningen håller i sig även denna helg då utrecht-psv slutade lika också,så AZ är fortfarande 1 poäng före!!:D

Sen orkade vi inte laga mat igår efter matchen så vi åkte med Lilli o Ragnar till en nyöppnad restaurang här i Alkmaar för lite middag och jag måste säga att de lyckades att imponera lite men får nog bli något besök till för att testa menyn lite mer:)

Saknade dock Nina och Pontus (o såklart mille)!Kändes konstigt att inte se Pontus på planen.
Även att inte se matchen med min kära vän var konstigt..
Men det är bara att vänja sig,och jag hoppas det finns ett gäng snälla människor i Moskva som tar hand om mina fina vänner!!


Nej nu smiter jag från sysslorna haha ..later alligators!



2 kommentarer:

  1. Förstår att det måste vara jätte jobbigt att hon flyttat nu :S. Men det blir bra ska du se!

    SvaraRadera