fredag 27 januari 2012

Godkväll!

Nu sitter det två proppmätta fredags mysare i form av mig och Niklas i soffan:)
Igår var vi och såg "The girl with the dragon tatoo",den var ganska bra gjord får man ändå säga men det blir ju lite som att se filmen igen då man sett de svenska innan!
Imorse hade Niklas träning och även jag släpade mig till gymmet:) Sen hämtade jag Niklas på arenan så åkte vi till ikea ,det finns alltid något man behöver på ikea.



Nej nu ska jag umgås med min karl lite,imorrn har dom borta match mot Roda Jc så då ser jag inte röken av honom på hela dagen!

Blev chilliburgare med ost och bacon ikväll!!mums!




"Lilli's corner"

Yesterday me and Niklas went to see "The girl with the dragon tatoo".
It was good ,but its a little like seeing the movie again when you've seen the swedish version.
Today N went for training and me as well ,after that i picked him up and we went to ikea!:)
You always need something from there;)
And now we are sitting on the couch full after our chillburger dinner:)

Later alligators!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar