torsdag 24 november 2011

Julklappar,pynt och besök...

Ja det är lite vad som står på schemat ,eller besöket kommer inte förr ens nästa vecka men det är ju snart :)
Pyntade lite igår men måste trixa lite till innan ni får se!
Julskinka har jag redan sett till att jag köpa hem den ligger i frysen och väntar på att bli uppäten och glöggen är redo att korkas upp tror det blir lite glögg på söndag det är ju trots allt 1a advent då!

Julklappar måste jag börja ta tag i! Men det brukar iof alltid sluta med sista minuten klappar ändå så kära familj om ni vet något ni väldigt gärna önskar er så kan det vara bra att låta "Tomten" få veta det ;)

Klockan 10 i morse infann jag och Nina oss på gymmet skönt att få de överstökat tidigt,man känner  sig j*vligt bra då hela dagen har inte gått och man har hunnit med något bra!:)Till saken hör också att grabbarna börjat träna senare så vi hinner åka innan dem...
Nu ska jag greja lite ,kanske till och med slå till med lite bakning vi får se vad energin räcker till!

Längtar efter min underbara familj och fantastiska vänner där hemma i Svea ,men nu kommer jag snart hem hoppas jag får träffa alla! <3

Prövade några nagellack igår :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar