tisdag 1 november 2011

Godmorgon!

Just nu står klockan på 06:00 ,varför är jag uppe sååå tidigt undrar ni va?:)
Men det är så att 10:25 går ett flyg från Amsterdam till...Wien!! Jag,Nina,Sanna,Lili kör en tjej trip till Wien för massa god mat,shopping,sevärdheter ja turista oss lite helt enkelt och så klart även se AZ match mot just Austria Wien på torsdag som avslutning!
Dock får jag ju inte se älsk spela då han fick rött kort i mötet hemma och är avstängd,stackars Niklas bror och vän som även dom kommer till Wien för matchen haha! Men det är sånt man får räkna med att det händer lite då och då i fotboll!:)

Nej nu ska jag äta min frukost och göra mig redo ,snart kommer taxi Lili ;)

Får se om jag tar datorn med eller inte annars uppdaterar jag när vi är tillbaka!

Tok laddad nu blir det tjejmys!

Bild lånad(google?)

Bild lånad(google?)

Bild lånad(google?)

2 kommentarer:

  1. Ha en trevlig trip till Wien, Blir en tuff borta match för AZ !

    // Håkan.

    SvaraRadera
  2. Kommer Niklas med till Wien ändå eller får han stanna hemma? Hoppas ni får det trevligt :)

    SvaraRadera