fredag 18 november 2011

Fredag!

Och solen skiner!:) Niklas är och tränar men borde snart vara tillbaka då blir det min tur då ska jag och Nina köra järnet på gymet ;) Ska faktiskt bli skönt har varit lite få tränings pass den sista tiden och mycket gott istället men så får det vara ibland!

Gårdagens middag i bild måste nog säga att jag gjorde min bästa lasange hittills;

Slängde även ihop någon form av blåbärs muffins,dom blev dock inte så bra,tycker alltid dom blir för torra eller för kladdiga..


Måste visa en annan ny grej till hemmet som jag fick i present av min fina vän Nina när jag boade in mig hos henne när grabbarna var borta!
Tänk att jag klev in på fiket där Nina var chef när jag gick i högstadiet och bara var en liten plutt för att göra min praktik. Och det hela slutade med att jag fick jobb och en väldigt fin vänskap som utvecklades under åren!
Nina har alltid varit som en storasyster för mig som alltid funnits där vad det än varit! Och jag är väldigt tacksam att få ha dig i mitt liv Nina! Lovis dig! <3

Små gester kan betyda så otroligt mycket!

Denna fina lyckta gömde sig i paketet!Passar perfekt i vår lägenhet!
 
Ha en härlig fredag!

2 kommentarer:

  1. Super fina passar verkligen in! :)
    Haha har också funderat på att göra lasagne någon dag :) Puss

    SvaraRadera
  2. Den var jätte fin, fin vän där:). Ser att du lagat massa gott, nu blev man ju hungrig, trevlig helg på dig!

    SvaraRadera